Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, że został uruchomiony elektroniczny formularz RAPORTU z realizacji tematów zadań badawczych statutowych realizowanych w ramach utrzymania potencjału badawczego ze środków otrzymanych z subwencji za rok 2023.
Tematy zadań badawczych mogą być kontynuowane lub modyfikowane w roku 2024 z koniecznością wykorzystania wszystkich przyznanych środków w roku ich przyznania. Chęć modyfikacji tematu należy umieścić w raporcie za rok 2023 wraz z opisem wprowadzanych zmian.
Jeżeli zaistnieje potrzeba całkowitej zmiany tematu zadania badawczego statutowego to do Państwa dyspozycji zostaje uruchomiony również WNIOSEK o przyznanie subwencji na zadanie badawcze realizowane w ramach utrzymania potencjału badawczego jednostki na rok 2024.
Formularze WNIOSKU oraz RAPORTU dostępne są w systemie e-naukowiec (https://enaukowiec.gumed.edu.pl/panel/admin/documents).
Ostateczny termin składania RAPORTÓW za 2023 rok/lub WNIOSKÓW na rok 2024 mija 15 marca 2024 (piątek).
Przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami, kierownicy zobowiązani są do przechowywania kopii raportów oraz pełnej dokumentacji potwierdzającej podane informacje. Dokumenty te należy przedstawić na każde żądanie organów kontrolujących działalność statutową jednostki.
Wszelkie pytania merytoryczne dotyczące wypełniania formularza proszę uzgadniać z Biurem ds. Nauki pod nr tel. 11-58 lub 11-59, natomiast wszelkie uwagi i spostrzeżenia dotyczące technicznych aspektów działania elektronicznego formularza proszę zgłaszać do Działu Infrastruktury IT pod nr tel. 17-05 lub 17-08.
Z poważaniem,
prof. dr hab. Michał Markuszewski
prorektor ds. nauki
0 Komentarzy